вторник, 23 января 2018 г.

День Соборності – це нагадування про те, що сила нашої держави – в єдності українських земель.

З метою  формування національної свідомості школярів, виховання у них почуття патріотизму та з нагоди відзначення  Дня Соборності України в школі організовано та проведено ряд заходів:
-виховні години: «Україна – держава соборна, одна на всіх, як оберіг»;
-книжкова тематична виставка літератури в шкільній бібліотеці “Соборна Україна: від ідеї до життя”;
-конкурс малюнків «Соборна Україна–  це значить, що наша Держава – єдина!»;
-фотоколаж «Я люблю Україну»;
-випуск стіннівок «Україна – соборна, незалежна держава»;
Велична і свята, моя ти Україно,
Лише тобі карать нас і судить.
Нам берегти тебе, Соборну і єдину,

І нам твою історію творить!



Рідна земле моя,
Я листок твій зелений,
Пісня в шелесті трав,
Промінь сонця в росі.
Я з грудей твоїх п’ю,
Україно, натхнення,
Я спішу до землі,
Що цвіте у красі.
Скільки світлих доріг
Ти для мене відкрила
До високих зірок у широкі поля,
У мені твоя кров,
У мені твоя сила,
Найдорожча з усіх,
Рідна земле моя! 


Комментариев нет:

Отправить комментарий